Ook dit jaar gaan wij weer 3 weken met welverdiende vakantie.
We zijn gesloten van 7 t/m 29 augustus!
De winkel en werkplaats zijn tijdens deze periode gesloten en webshop bestellingen worden niet uitgeleverd. Ook zijn we niet bereikbaar via telefoon of e-mail.
Vanaf dinsdag 30 augustus staan we weer voor u klaar.
Veelgestelde vragen:
Kan ik gewoon een bestelling plaatsen tijdens jullie vakantie?
Ja, dat kan. De site en betalingen functioneren zoals normaal. Houd er wel rekening mee dat uw bestelling pas vanaf 30 augustus geleverd wordt.
We willen u er ook op wijzen dat veel artikelen momenteel slecht leverbaar zijn, dus controleer goed of een artikel op voorraad is (dit kunt u zien als u erop klikt).
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling zal in week 35 worden verwerkt en geleverd. U ontvangt een track-en-trace code als het zover is. Als bepaalde artikelen niet op voorraad zijn kan het langer duren.
I.v.m. drukte willen we u vragen om niet gelijk na de vakantie te informeren naar de voortgang van uw bestelling, maar hier een paar dagen mee te wachten.
Ik heb mijn bestelling eerder nodig dan deze datum, kan ik hem annuleren?
Ja, u kunt dit doen via de mail, door te antwoorden op uw orderbevestiging. Het geld zal in week 35 of 36 naar u worden teruggestort.
Ik heb voor jullie vakantie iets via de webshop besteld, kan ik dit retour sturen tijdens de vakantie?
Ja, dat kan. U kunt hiervoor de normale retourprocedure volgen. Alle retouren worden door de vervoerder bewaard en bij ons afgeleverd na de vakantie. Dan zullen ze ook worden verwerkt.
Ik heb iets in de winkel gekocht en wil dit retourneren, maar door de vakantiesluiting kan ik dit niet binnen 14 dagen doen.
Geen probleem, we houden hier rekening mee. U kunt uw product tot 2 weken na de vakantie retourneren.
Waarom gaan jullie dicht tijdens het hoogseizoen?
We zijn een klein bedrijf. Onze medewerkers willen ook met vakantie en het is simpelweg niet mogelijk om op halve kracht te draaien.